Sunday, June 19, 2011

:::new mood:::

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

mungkin kita tak sedar yang sebenarnya kita da banyak ketinggalan,
tapi semalam saya dapat belajar sesuatu yang mungkin dapat mengubah nasib saya pada masa hadapan,
hasil pertolongan akak2, akhirnya saya dapat membuat satu jadual persendirian,
dan saya berharap sangat yang saya dapat mengikuti jadual itu,
sebab, saya ni kadang2 nanti ade aje hal yang saya nak buat,
itulah inilah,
tapi walauapapun saya akan senantiasa mencuba untuk mengubah nasib diri saya,
saya xnak sia2kan harapan mak n abah saya,
saya nak mereka semua gembira dengan saya, 
saya tahu, Allah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui apa yang hamba2nya lakukan,
permintaan saya pada Allah satu je,
agar ditetapkan hati ini untuk menuju kejayaan dan sentiasa istiqamah dalam melakukan sesuatu perkara,

saya suka ayat ni,

ONCE U CHANGE UR THINKING,
U'LL CHANGE UR LIFE.

No comments: