Tuesday, June 14, 2011

hidup baru, azam baru

assalamualaikum, waalaikumussalam..hee,saya jawab sendiri..Alhamdulillah, 1 Jun yang lepas saya da selamat mendaftarkan diri di UTHM dan sekarang ni da habis pun Minggu Haluan Siswa 2011 (MHS 2011)..walaupun banyak taklimat, tp atas usaha yang akak2 n abang2 fasi lakukan, kitorang enjoy je slama orientasi tu berlangsung, dari 1jun sampai lah 8 jun 2011..lame kan..hee, tp program kitorang full mse 5hari first je, lpas tu mlmnye da free da....tetapi, ada satu peristiwa yang telah belaku pada mlm 8hb, iaitu saya telah kehilangan makcik saya yang selama dia sakit saya yang jaga dia, sedih sgt sbb sy xdpt jmpe arwah sebelum dikebumikan sbb pada pagi khamis tu kitorang kena daftar kursus, jd terpaksalah balik khamis tengahhari, tu pun lepas mak saya pujuk saya...mata mmg xbole kata da, mmg bengkak masa pagi tu...cover je la...saya mintak, sesiapa yang membaca blog saya ni, sedekahkanlah Al-Fatihah buat arwah Latipah Bte Hj Tumpang, semoga rohnya dicucuri rahmat...saya teringin nk tgok arwah sihat, tp Allah lebih sygkan dia kn...kita harus redha dgn pemergiannya...tp mungkin ada sebabnya kan knapa Allah dah tentukan sebegitu...semasa 2hb jun (hari selepas saya mendaftar, saya dpt adik sedara baru, seronok sgt)heee...tp segala2nya da tertuliskan....hari ni 13 jun 2011, saya bru je memulakan kuliah saya..Alhamdulillah, so far so goooood...first tym dpt lecture dlm bi an, tp Alhamdulillah, saya dpt biasakan diri, sbb mse cuti dok kat uma ari tu, slalu jgk tgok cite english an...okaylah,jmpe di lain hari..Salam Ukhuwah.

No comments: