Tuesday, June 28, 2011

Cinta milik Allah

Assalamualaikum, saya nak cerita la kan apa yang saya rasa hari ni...saya tak tau lah kan, rasa geram sangat, mcm nak tumbuk2 jee something...

saya terfikir, kenapa Allah bagi saya rasa ni...kenapa saya jatuh hati pada dia...saya sendiri pun xde jwpnnye...sbb sy rasa mcm ada sesuatu yang special pada dia...

tp bila dah lama sikit kenal, saya rasa ada yang tak kena pada diri dia, saya mula syak sesuatu yang dia xkan benarkan sesiapa pun tahu...dalam erti kata lain, dia ada 'agenda' lain kalau berkawan ngan kitorang...

plezz la kawan, jujur n ikhlas bila berkawan boleh x...jgn putar belitkan apa yang orang rasa, kitorang rasa macam tertipu tau...apa sebenarnya yang kau nak kan daripada kitorang??aku xfaham kau....

siyes, aku sedih sgt dgn diri kau...aku terfikir, kenapa aku ditakdirkan jatuh hati pada kau...tp tu semua dah lepas da...da xkan ada lagi rasa tu pada kau...IKHLAS lahhh kawan...jgn sampai satu hari nanti, kau menyesal xsudah dgn apa yang kau da buat pada hati kitorang....

sedar diri lahhh kawan, aku sayang kau sebagai kawan sampai bila2...aku xnak kau ada simpan apa2 agenda terhadap kitorang...

:( jgnlah buat sesuatu diluar jangkaan kitorang...or i'll not accept u as my friends...salam...

No comments: